Opstartitems. Mogen deze weg?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb via de aanwijzingen hier op het forum een flink aantal opstartitems verwijderd, hoop dat dit goed gegaan is...

Nu heb ik nog een aantal items waarvan ik denk dat ze ook wel uitgevinkt mogen:

bv
Communications_H
keyhook
NvCpL
ashDisp
Nerocheck
Quickcam
BJPSmain
Soundman
AAWTray
Reader_sl
NVMCTray
dd
Ctfmon

Logitech, microsoft office en spywareguard zal ik maar laten...!

Ik heb de rest dus uitgevinkt en nog niet afgesloten. Als iemand hier ziet dat er iets ontbreekt wat wel bij de opstartitems hoort, hoor ik dit heel graag.
Ik heb het hulpprogramma geraadpleegd maar wist niet altijd goed of ik het nu wel of niet kon uitvinken...

Nerocheck en quickcam, zou je kunnen uitvinken, enkele andere weet ik niet zeker.
Of je moet er zeker van zijn dat enkele items uit je lijstje niet direct van toepassing is op de werking van je systeem.

Hartelijk dank!

Ik heb al heel veel items uitgevinkt dus het zal vast al aanzienlijk schelen.
:thumb:

Microsoft Office kun je met een gerust hart uitvinken.

HCommunications_H Weet ik niet
keyhook waarschijnlijk wel
NvCpL Weet ik niet
ashDisp Weet ik niet
Nerocheck Uitvinken
Quickcam Uitvinken
BJPSmain Weet ik niet
Soundman Uitvinken
AAWTray Weet ik niet
Reader_sl Uitvinken
NVMCTray Weet ik niet
dd Weet ik niet.

Waar je over twijfeld laten staan.
Als je even googled, weet je waar die andere opstartitems voor staan.
Ctfmon Uitvinken
De progamma's verdwijnen niet, maar worden niet op voorhand in je geheugen geladen.

Laatst bewerkt:
soundman zou ik niet doen, waarschijnllijk heeft ie een compaq, dan zal zijn geluid het waarschijnlijk niet doen.

Soundman kan ik wel weer aanzetten, dank. Ik heb geen Compaq maar een systeem van Comflex.

Nu krijg ik steeds als ik opstart het hulpprogramma. Dan start ie op in een andere modus. Als ik in de gewone modes wil opstarten maakt ie de veranderingen ongedaan. Hoe verander ik dit???

Dit menu staat nu in selectieve opstartmodus...?

:evil::confused:Nou wordt ie helemaal mooi. Al het werk voor niks want alles staat automatisch weer aangevinkt.

??????????????????????

Heb je na het uitvinken wel op "Toepassen" geklikt, zodat je een popup krijgt met het verzoek opnieuw op te starten?
Na het opstarten krijg nog een schermpje, daar moet je even het vinkje neerzetten en op OK klikken.

NvCpL kan ook uit
NVMCTray kan ook uit
Beide zijn van Nvidia en hoeven niet op te starten.

AAWTray is gok ik van Ad-Aware.

Ik heb op toepassen geklikt, bij opnieuw opstarten krijg ik meteen die andere opstartmodus en nu weet ik het dus niet meer.

Dank voor de aanvullingen!

Niemand die weet hoe ik in een normale modus met minder opstartitems kan opstarten?
Of start je altijd op in een andere modus als je iets veranderd hebt?

Heb nu dit popupmenu maar aangevinkt 'niet meer laten zien'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan