opstartpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

wietje21

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
hallo allemaal, wie kan me zeggen wat ik moet doen om de juiste startpagina te openen als ik internet opga.
Bij internet opties verwijder ik deze pagina steeds maar naar een herstart staat deze pagina er weer in en opent 8 andere pagina's die ik niet zoek, wie weet er een goed programma om dit ongewenste openen tegen te houden, en waar ik deze pagina kan verwijderen, hij is voor mij onvindbaar.

dit probleem is opgelost ,
bedankt voor de mensen die me geholpen hebben met het oploossen van dit probleem

Laatst bewerkt:
Vermoedelijk een geval van spyware, doe het volgende: ga naar http://tomcoyote.org/hjt/ , en download daar 'Hijack This'. Uitpakken, en vervolgens dubbelklikken op HijackThis.exe. Klik op "Scan", en vervolgens op "Save Log File" en post vervolgens de inhoud van die log hier. Laat Hijack This niets fixen want het meeste mag absoluut niet weg! Kenners alhier kunnen dan kijken wat er eventueel scheelt.

Aanpassing, advies van Joepie is ook prima.

Hartelijk bedankt voor u informatie, het is alleen niet verholpen, 1keer start hij op met de gewenste pagina, en de keer daarop krijg ik gewoon de ongewenste pagina weer te zien , ik heb hem al wel 20 x gewist maar telkens komt hij terug.

groetjes en nog bedankt voor de snelle reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan