Goedemorgen !
Als erfenis van ons bedrijf mocht ik m'n oude PC (plus toebehoren) meenemen, nadat het ding geschoond was.
Op zich wilde ik hem gebruiken voor mail e.d., de HD is slechts 80G groot met 1 G geheugen.
Probleem:
Na het aanzetten probeert hij: initializing Intel Boot Agent GE v.1.2.50 / PXE 2.1 build 086 te starten met als gevolg dat er een melding volgt: No boot device available.
Inde setup staat de volgende boot sequence:
1. onboard floppy (not present) klopt zit er niet in
2. onboard sata HD (not present)
3. onboard netwerk controller (moet erin zitten, in de achterzijde zit een poort en m'n router geeft het mac adres aan in het scherm)
4. sata0-wdc
Vraag:
Hoe kan ik de PC laten opstarten, zodat ik m'n eigen Vista kan installeren ?
Goed weekend,
Ed
Als erfenis van ons bedrijf mocht ik m'n oude PC (plus toebehoren) meenemen, nadat het ding geschoond was.
Op zich wilde ik hem gebruiken voor mail e.d., de HD is slechts 80G groot met 1 G geheugen.
Probleem:
Na het aanzetten probeert hij: initializing Intel Boot Agent GE v.1.2.50 / PXE 2.1 build 086 te starten met als gevolg dat er een melding volgt: No boot device available.
Inde setup staat de volgende boot sequence:
1. onboard floppy (not present) klopt zit er niet in
2. onboard sata HD (not present)
3. onboard netwerk controller (moet erin zitten, in de achterzijde zit een poort en m'n router geeft het mac adres aan in het scherm)
4. sata0-wdc
Vraag:
Hoe kan ik de PC laten opstarten, zodat ik m'n eigen Vista kan installeren ?
Goed weekend,
Ed