Opstartprobleem en uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikellegrand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Ik heb sinds een jaar een dell computer met daarop windows XP home edition. De computer werkte goed tot 2 weken geleden. Bij het opstarten gaat hij steeds opnieuw uit. Soms wel 20 keer achter elkaar. Hij gaat echter steeds wel een stapje verder. Uiteindelijk start hij volledig op en is de computer goed te gebruiken. Echter....soms valt hij tijdens gebruik plotseling weer uit en start hij weer opnieuw op met de melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout. Ik heb Avast virusscanner en diverse officiele, doch via het internet ontvangen programma's erop staan met daarin veel informatie welke ik niet wil verliezen. Enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit moet oplossen?

Lijkt zo in eerste instantie op een probleem met de voeding

Ik ga contact opnemen met Dell om jouw suggestie voor te leggen. Alvast bedankt voor het meedenken.

Het ligt niet aan de voeding. Dell wil nu een interne check (F12 in setup indrukken en dan extended test). Dit heb ik gedaan en wederom viel hij bijna aan het einde uit.

zoek de koudste plek in uw huis op ga desnoods een keer buiten zitten dit probleem had ik eerst ook en bij mij lag het aan de temperatuur van het apparaat

het kan aan je voeding liggen en ook misschien aan je RAM. Bij mij viel mijn PC ook uit tijdje terug en het lag aan de RAM geheugen.

SUC6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan