Opstartprobleem notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cesaritox

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2010
Berichten
14
Dag Helpmij'ers,

Ik heb een laptop(HP Pavilion DV7 6B15ED).
Deze wil sinds een paar dagen niet meer opstarten, hij blijft hangen op het 'windows starten' logo, en komt nergens verder, ook niet in de veilige modus of systeemherstel.
In veilige modus bleef hij hangen bij 'Classpnp.sys', dit probleem heb ik al vaker langs zien komen, en wou het dus gewoon via een cmd-prompt herstellen door het verwijderen van de laatste updates.
Maar hier kan ik dus niet bij...
Ik heb de nieuwste versie van ubuntu gedownload, maar deze krijg ik alleen werkende op mijn systeem als ik mijn harde schijf loskoppel, anders gaat hij gelijk windows booten.
Al verander ik de boot sequentie, hij reset hem toch altijd weer terug en boot op windows wat niet werkt...

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

~Jos
 
We hebben met een HP-notebook ook precies zo'n probleem gehad. 4x terug naar de fabriek geweest en ze deden er niks mee(kwam alleen helemaal gekrast terug). Heb de harde schrijf geformatteerd en toen Windows Xp erop gezet. Dit werkt nu redelijk...
Een tijd geleden een artikel ergens gelezen waarin men zei dat het iets te maken zou hebben met HP -recovery software. Of dit waar is weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan