Opstartprobleem Windows 7 Asus

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuukGast

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Hallo,

Ik sloot gisteravond mijn computer normaal af. Wil ik de volgende dag er weer aan. Krijg ik na het opstarten van Asus Intelcore gedoe zwart scherm met mijn muis. K heb vanalles geprobeerd. Werkt nog steeds nie. Accu schoongeblazen. Hij gaat naar foutherstel. Ik ga naar Opstarten met Veilige Modus. Dan laad hij programma's en daarna percies hetzelfde. Kan iemand mij helpen met mijn probleem?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Denk zo dat het om een notebook gaat windows 7 dvd aanwezig om eventueel te repareren?

er als altijd 1 optie, windows reinstaleren.

of je kan ook als maardoor op f9 drukken als je hem opstart, dan gaat hij terug naar het begin,álles wordt verwijderd en je windows zit er opnieuw op.

Hoi,

Rond met een gat in het midden:P dus geen windows dvd aanwezig wel herstel dvd gemaakt ?

ja met een herstel dvd kan het of door gewoon de laptop op te starten en constant op f9 drukken tot dat er iets op je scherm tevoorschijn komt

Nopes. Maar als jullie hier geen raad mee weten. Kan ik hem ook een keer naar Computerbedrijf brengen

Hoi,

Zoals 112remco112 al opperde zal een recovery het probleem oplossen alleen al de bestanden die op c staan ben je kwijt en dan ga je betalen voor het zelfde optie in de winkel

Laatst bewerkt:
Dus de hele tijd F9 inhoude tot dat er iets op mijn scherm verschijnt?

Hoi,

Notebook opnieuw opstarten en tijdens opstarten op f9 drukken niet constant maar met tussen pauzes.

Dan komt opstartbeheer? Wat moet ik nu doen?

Edit: Bij computerbedrijf hadden ze alles al klaar gemaakt dat ik gewoon kon beginnen. Is dat nu ook zo?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Daar staat onderin ook F8 en daar de optie laatst goed werkende -------- heb je die al eens geprobeerd?
En anders zie bijlage

Bijlagen

• asus.jpg
    asus.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt:
F8 en dan? Sorry k heb niet zoveel verstand van Computers :S

Edit wat is Recovery Partitie?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je die optie zoja zal daar bijstaan iets van laatst goed werkende configuratie en die kan je met de pijltoetsen selecteren en dan enter drukken

Dit staat er:

Windows Opstartbeheer

Selecteer het besturingssysteem dat u wilt starten of druk op Tab om een hulpprogramma te selecteren:
(Gebruik de pijltjestoetsen om te selecteren en druk vervolgens op Enter)

Windows 7

Edit pijltjestoetsen werken niet

Druk op F8 voor een geavanceerde optie voor deze selectie.

Hulpprogramma's

Windows Memory Diagnostic

Hoi,

Druk op f8 die moet je hebben en daar staat mijn vorig verhaaltje

Ok k ga nu kijken of ie werkt.

Edit hij werkt niet :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan