sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Bij een kennis van mij start windows niet plotseling niet meer op. De pc (Packard Bell) begint meteen al moeilijk te doen met te eisen dat er een bootdiskette in de A-drive geplaatst wordt. Hij blijft ook hangen op de A-drive wanneer er geen diskette inzit. Op de pc staat een onlangs (3 maanden geleden) geïnstalleerde windows 98 op FAT32. F 8 lijkt niet te bereiken. De bootsequence staat op A, C, SCSI, hetgeen normaal is dacht ik. Met de bootdiskette kan hij bij A:\ komen. Verscheidene malen komt het bericht dat Fat 32 niet is aangetroffen en dat de schijf moet worden gepartitioneerd. Wat kan er aan de hand zijn. Hoe kan ik dit verhelpen? Hij heeft op mijn advies Norton Antivirus 2003 aangeschaft en die lijkt prima te werken. Tijdens de automatische scan wordt geen virus aangetroffen.
wat kan hij het beste doen:
* A:\>SYS C: en daarna scandisken?
* Windows 98 CD-rom aanspreken via bootdiskette; die begint ook met aan te geven dat er geen partitie is aangetroffen?
* of is er iets met de HD? HD vervangen?
sgrav000
wat kan hij het beste doen:
* A:\>SYS C: en daarna scandisken?
* Windows 98 CD-rom aanspreken via bootdiskette; die begint ook met aan te geven dat er geen partitie is aangetroffen?
* of is er iets met de HD? HD vervangen?
sgrav000
Laatst bewerkt: