opstartprobleem Windows XP Professional

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrRJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MrRJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Ik krijg mijn PC niet meer opgestart. Ook niet in veilige modus. Het advies om de alternatieve methode toe te passen ( Via Start/Uitvoeren/MSCONFIG/BOOT.INI etc ) ontgaat mij ook. Immers als ik niet kan opstarten, hoe klik ik dan op start ?

De PC heeft waardevolle documenten. Maar hij reageert op geen enkele wijze meer.

Graag hulp.

Thanks,
Rob

rjde@orange.nl

Ik krijg mijn PC niet meer opgestart. Ook niet in veilige modus. Het advies om de alternatieve methode toe te passen ( Via Start/Uitvoeren/MSCONFIG/BOOT.INI etc ) ontgaat mij ook. Immers als ik niet kan opstarten, hoe klik ik dan op start ?

De PC heeft waardevolle documenten. Maar hij reageert op geen enkele wijze meer.

Graag hulp.

Thanks,
Rob

rjde@orange.nl

Altijd handig voor de helper om te weten: Wat doet hij nog wel? Als hij nog iets doet, waar stopt hij en evt. welke meldingen krijg je ?

Kan zijn dat de boot sector corrupt is. Probeer eens op te starten met een bootflop of boot cd.

Als je de documenten veilig wil stellen kun je de harde schijf even bij een ander PC (als tweede schijf) inbouwen. Dan kun je daarna de PC opnieuw inrichten.

Ook kun je systeem herstel doen met een XP cd maar het gevaar is dan wel (als je het verkeerd doet) ben je alles kwijt wat er op stond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan