opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

F1Rules4Ever

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Tijdens het opstarten kreeg ik de melding van XP

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet vinden. Onvoldoende toegansrechten/ mogelijk beschadigd lokaal profiel.......

vervolgens de melding dat er in een tijdelijk profiel werd opgestart.

Als ik nu ben aangemeld kan ik niet meer bij mijn my shared folders ed....

Laatst bewerkt:
Dat wat jij opschrijft kopt precies.

Maar wat wil je nu verder dan?
Want dat zie ik namelijk niet staan.
:o
En wat heb jij er zelf aangedaan om iets te verhelpen zie ik ook niet staan.
Jij geeft een mededeling en dat is het.

ik wil graag dat mijn pc weer normaal opstart en dat ik weer overal bij kan komen.....

Het enige wat ik heb gedaan is de pc uitgezet en opnieuw opgestart maar ik blijf het probleem houden !

Windows xp
Start eens op in de veiligemodus.
diverse malen f8 indrukken als de computer opstart.
Dan kiezen voor opstarten met de laatst bekende werkende configuratie.

hmm oke. Heb alleen ff dan nog een vraagje.
Opstarten kan ik hihihihihi maar hoe kan ik dat dan in de laatst bekende veilige configuratie doen??:o
D.m.v. een herstelpunt ofzo??

Zodra je de computer aanzet begin je met divers malen F8 in te drukken en dan kom je in de veilige modus en daar staat het bij.

Geplaatst door puppie
Zodra je de computer aanzet begin je met divers malen F8 in te drukken en dan kom je in de veilige modus en daar staat het bij.

Nou ik heb het een aantal malen geprobeerd, maar op de een of andere manier blijft mijn computer met het probleem opstarten.
De foutmelding is ondertussen weg (dat de pc opgestart wordt in een tijdelijk profiel ed) alleen kom ik nog steeds niet bij mijn documenten ? :(

Je kunt er verder wel mee het internet op.
Programma's werken wel?

De problemen zijn ondertussen verholpen. Hoe? Ik zou het echt niet weten. Waarschijnlijk zal er een trojan oid op gezeten hebben die nu verwijderd is.......
Mijn comp werkt iig weer prima.
Nog bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan