Mitsie007
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2006
Ik snap er echt niets meer van. ik heb de computer uit gezet en vervolgens een uur later weer aangezet... en wat doet hij.. helemaal niets!
dit gaf ie ongeveer aan:
1ST TRY THIS seleccione esto primero
2ND TRY THIS essayez ceci en deuzieme
3RD TRY THIS wahlen Sie diesen Third
4TH TRY THIS selezioni questo fourth
5TH TRY THIS selecione este fifth
6TH TRY THIS seleccione este sexto
7TH TRY THIS essayez ceci en septieme
8TH TRY THIS wahlen Sie dieses achte
9TH TRY THIS selezioni questo nono
10TH TRY THIS selecione este decimo
of je kon op F8 klikken zodat je de computer veilig op kon starten. Nou.. helemaal niets deed het. Hij wilde ook niet veilig opstarten. Mijn moeder is er mee bezig geweest en heeft er een floppy ingedaan... Hij deed het weer!!!
Maar helaas.. niets was minder waar want nu geeft hij nog steeds die 10 keuzes aan als je hem opstart en hij kan NIET zonder dat floppy. Daar staan bestanden op van iets als ntldr.
Geen flauw idee wat het allemaal inhoud laat staan betekend. Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil namelijk niet weer windows er opnieuw opzetten.. (dat is al vééél te vaak gebeurt
)
alvast bedankt!!!!:thumb:

dit gaf ie ongeveer aan:
1ST TRY THIS seleccione esto primero
2ND TRY THIS essayez ceci en deuzieme
3RD TRY THIS wahlen Sie diesen Third
4TH TRY THIS selezioni questo fourth
5TH TRY THIS selecione este fifth
6TH TRY THIS seleccione este sexto
7TH TRY THIS essayez ceci en septieme
8TH TRY THIS wahlen Sie dieses achte
9TH TRY THIS selezioni questo nono
10TH TRY THIS selecione este decimo
of je kon op F8 klikken zodat je de computer veilig op kon starten. Nou.. helemaal niets deed het. Hij wilde ook niet veilig opstarten. Mijn moeder is er mee bezig geweest en heeft er een floppy ingedaan... Hij deed het weer!!!
Maar helaas.. niets was minder waar want nu geeft hij nog steeds die 10 keuzes aan als je hem opstart en hij kan NIET zonder dat floppy. Daar staan bestanden op van iets als ntldr.
Geen flauw idee wat het allemaal inhoud laat staan betekend. Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil namelijk niet weer windows er opnieuw opzetten.. (dat is al vééél te vaak gebeurt

alvast bedankt!!!!:thumb: