opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Als ik mijn computer opstart blijft het intel pentium 4 logo wel 5 minuten in beeld.
Vervolgens verschijnt de foutmelding: C:\windows\system32\rdxentqj.dll
De computer is ineens supertraag geworden.
Wat moet ik doen?

Ook mijn microstar computer toont nadat hij wordt ingeschakeld lange tijd (nu ca 120 sec)alleen het pentium logo.

aanvankelijk was dit slechts ca 1 seconde.

Het duurt steeds langer voordat windows XP gestart wordt.

Ik heb de computer schoongemaakt, gedefragmenteerd en op virus gecontroleerd zonder resultaat.

Windows xp draait als het gestart is normaal verder, goed en snel, maar voordat windows start blijft het pentium inside logo steeds langer staan.

Ik heb hiervoor eenzelfde computer gehad, die al na een half jaar hetzelfde probleem vertoonde en uiteindelijk bijna niet meer op te starten was. Deze is teruggenomen door mediamarkt, maar deze computer lijkt hetzelfde opstartprobleem nu ook te krijgen. Weten jullie een oorzaak of oplossing?

Ik heb het door jullie aanbevolen antivirusprogramma geprobeerd maar zonder resultaat
Paul

Ook mijn microstar computer toont nadat hij wordt ingeschakeld lange tijd (nu ca 120 sec)alleen het pentium logo.

aanvankelijk was dit slechts ca 1 seconde.

Het duurt steeds langer voordat windows XP gestart wordt.

Ik heb de computer schoongemaakt, gedefragmenteerd en op virus gecontroleerd zonder resultaat.

Windows xp draait als het gestart is normaal verder, goed en snel, maar voordat windows start blijft het pentium inside logo steeds langer staan.

Ik heb hiervoor eenzelfde computer gehad, die al na een half jaar hetzelfde probleem vertoonde en uiteindelijk bijna niet meer op te starten was. Deze is teruggenomen door mediamarkt, maar deze computer lijkt hetzelfde opstartprobleem nu ook te krijgen. Weten jullie een oorzaak of oplossing?

Ik heb het door jullie aanbevolen antivirusprogramma geprobeerd maar zonder resultaat
Paul

bedankt voor je reactie. Het probleem is niet dat windows XP niet snel opstart en afsluit, maar dat voordat de opstartprocedure begint het pentiumlogo steeds langer blijft staan.
Probleem is dat bij de meeste virusprogramma's er opnieuw opgestart moet worden en het probleem als er geen resultaat volgt steeds groter wordt. Daarom nog even de vraag: Is er iemand bij wie dit probleem opgelost is en hoe dit is gebeurd? Ik heb wel gezien dat er meer mensen dit probleem hebben. Dus weet je een oplossing .....reageer
bedankt
Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan