Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1991

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2013
Hallo,

Nadat ik mijn pc heb opgeschoond (virusscanner en programmas verwijderen die ik niet meer gebruik) krijg ik bij het opstarten deze melding en mijn pc gaat niet verder met opstarten.

vfe8.jpg

Ik had last van het virus dat woorden op internetpagina's blauw maakt en daar reclame achter zet. Van een bepaalde website.
Dit virus werd niet gepakt door mijn standaard antivirus programma (AVG red.) maar wel door SpyHunter dat op internet ook staat als 1 van de oplossers van dit virus. Alleen blijkbaar helpt het je PC ook naar de knoppen. Na programma's te hebben verwijderd en AVG mijn pc virus vrij te laten maken heb ik SpyHunter er overheen laten lopen. Deze vond het zogenaamde reclame virus en vroeg om mijn PC opnieuw op te starten. Maar verder als bovenstaand plaatje komt hij nu niet meer. Ik ben zelf bang dat er delen van Windows verwijderd zijn. Dan heb ik een probleem denk ik.

Iemand van jullie enig idee wat er aan de hand is? Of wat ik nu kan doen?

Groet,
Frank

Laatst bewerkt:
Hoi

Welkom op Helpmij.nl

Denk dat je beter gelijk melding er bij had kunnen zetten want wat heb je opgeschoond de hd of heb je de pc stof vrij gemaakt ;) is beide opschonen.

Aangepast en afbeelding toegevoegd.
Ook verdere info toegevoegd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is je emulatieprog om W7 niet te hoeven activeren, geen legale windows 7 key?

Nee. Geen legale W7. Deze heb ik zelf ook niet geïnstalleerd maar ook nooit geen problemen mee ondervonden. Pas na bovenstaand verhaal (zojuist toegevoegd) kwam dit probleem aan de orde.

Booten met de W7 dvd en de opstartpaden herstellen proberen, wel een beter progje zien te vinden dan, die zijn er maar de namen mogen we je niet vertellen.:cool:

Sorry. Maar je bedoelt dat ik mijn W7 opnieuw moet booten? Dus met een W7 boot dvd?

Jeb, dan krijg je allerlei repair opties.

Indien je thuis bent in W7 zou je ook via of een andere PC waar de schijf inhangt de backupregisterbestanden kunnen hernoemen, dus kopiëren zonder de extensie .bak.
Ook wil dat wel met een MiniXP vanaf cd die d.v. op een Hirrens boot cd staat.
http://www.hirensbootcd.org/download/

Ik kan ook simpel booten vanuit mijn BIOS. Hierbij kan ik e.v.t ook een USB stick selecteren. Maar nu de vraag. Hoe kom je aan de files die op de USB stick moeten. :)

Bestand downloaden. Op een dvd branden (ISO) en booten met je PC. Dat betekent dus dat ik geen compleet nieuwe W7 maar dat hij die wat nu geinstalleerd is repareert.

@Frank1991
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert en niet de "quoteknop".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan