Opstartproblemen Acer Travelmate na installatie webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

texmex

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Ik heb een laptop Acer Travelmate 6000C serie zoiets en heb gisteravond een nieuwe webcam erop gezet voor mijn Skype.
Niks aan de hand zou je zeggen. Het is gewoon plug and play en dat klopt ook. Alles deed het geen gekke dingen en normaal afgesloten.
Maar nu komt het, heel vaak als ik iets installeer, nieuwe hardware, software of zelfs met updates van Windows dan weigert hij de volgende morgen om normaal op te starten.
Krijg ik wel het witte Acer opstartscherm maar daarna wordt ik in het Windowsscherm gegooid waar instaat hoe je je laptop op moet starten als er een stroomstoring is geweest, of je computer niet op de normale manier is afgesloten, en kun je kiezen uit diverse opstartmanieren. Nou Windows normaal starten doet niks, met de laatste werkende configuraties doet ook niets. Krijg ik weer een zwart scherm met niets en staat het stil. Ik hoor het ook aan het motortje die stilstaat. Alsof ie niet over een bepaald punt heenkan. Zoiets.
Nu weet ik dat met F8 in te drukken met opstarten dat je als het ware iets kan onderbreken en dat heeft een paar keer gewerkt maar dit keer werkt dat niet…
Ik wordt er moe van zo. Telkens die opstartproblemen. Heeft er iemand een tip voor mij?
Want vanavond als ik thuis kom begint de ergernis weer en het proberen want ik heb em nog niet werkend gekregen dus dat blijft de hele dag weer in mijn hoofd zitten, dat ie het niet doet…;-(

Alsjeblieft help me met die ene geweldige werkende tip!!!!!!!!!! Wat moet ik doen?

Ja ik heb een hele rits dingen geprobeerd...op mijn werk kreeg ik een tip van de IT-man om de accu eruit te halen en dat heb ik gedaan...voila het hielp....hij kon weer normaal opstarten! pfffffffffffffff thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan