Opstartproblemen asus s56c + video

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven311

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2015
Beste

Sinds een paar weken start mijn laptop erg moeilijk op.

De laatste week is het wel erg extreem geworden, zo moet ik soms tot 80 maal op de aan/uit knop duwen. Dan pas start de laptop op, en eens opgestart doet hij erg normaal, geen enkel probleem te bespeuren.

Heb reeds de laptop naar fabrieksinstellingen teruggebracht maar ook dit hielp niets. Voor dat ik hem naar een hersteller doe wil ik weten wat het zou kunnen zijn en of wat het zou kosten..

Toeval wil dat de laptop 2 weken uit garantie is -_-..

https://youtu.be/i3U2SnEcdg4

Mvg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Zelf nu kan je nog aanspraak maken op de garantie hoor je mag er van uitgaan dat hij langer mee mag gaan als 54 weken;) dus even met de winkel contact opnemen dat zou ik in dit geval zeker doen

Ik kan er eens contact mee opnemen maar ben vrij zeker dat deze hun 'regels' gaan volgen en gewoon zeggen dat het buiten garantie is. Of ze sturen hem op en zadelen mij op met een erg hoge factuur.. Maar vragen kost niets :). Erg jammer in elk geval!

Hoi,

Weet niet welke winkel maar als je dat nu al weet had je misschien dit vooraf ook al kunnen weten voordat je hem daar kocht.

Ps. je kan ook regelrecht met Asus opnemen dan merk je gelijk hoe hun er over denken

Laatst bewerkt:
Hallo

"Toeval wil dat de laptop 2 weken uit garantie is -_-.."

Slechts 2 jaar (E.U. garantie) , en nu al deze symptomen .... ziet er niet goed uit ...

Deze symptomen lijken heel sterk op een deze van een langdurig en extreem oververhitte laptop.

Meest voorkomend oorzaak defekt met deze symptomen (gedeeltelijk van het motherboard losgekomen g.p.u.).

Zoals reeds eerder is vermeld , probeer garantie te claimen --> nee heb je ... ja kun je krijgen.

Mocht het een nee worden , kun je nog altijd zelf verder stappen ondernemen , die u zo goed als zeker geld zullen kosten.

Wacht (niet te lang) verdere antwoorden af ... je weet maar nooit dat er iemand nog met een gouden tip af komt.

Peter

'k heb hem gekocht bij van den borre.. 'k ga er vant weekend eens mee naar daar gaan, wie niet waagt niet wint :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan