Opstartproblemen na het terugzetten van een herstelpunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Ik heb een probleem:nadat ik mijn computer heb teruggezet naar een zelfgemaakt herstelpunt (2 maand geleden),start hij alleen nog op tot op een blanco bureaublad zonder snelkoppelingen of taakbalk (gekunt dus niets meer aanklikken ).Starten in de veilige modus of in laatst bekende juiste configuratie, lukt even min?

Hoe kan ik dit herstelpunt ongedaan maken zodat ik opnieuw normaal kan opstarten?
Dank bij voorbaat,

Laatst bewerkt:
Dat is wat snel denk ik. Je kan een systeemherstel ongedaan maken hoor!!! Gewoon terug naar systeemherstel gaan en dan kan je daar ergens kiezen om vorige herstelsessie terug ongedaan te maken. Of anders een systeemherstel doen naar een paar dagen geleden.

De vraag is : hoe geraak ik opnieuw in systeemherstel? Ik kan windows maar opstarten tot een leeg bureaublad; geen pictogrammen en geen taakbalk om op start te klikken en naar systeemherstel te gaan.Ook rechtsklikken biedt geen enkele mogelijkheid.Bedankt voor uw reactie,

Laatst bewerkt:
En opstarten in veilige modus wat zegt dat? En waar je kiest voor veilige modus (door f8 te drukken tijdens starten) kan je daar geen "laatst goed werkende configuratie" kiezen?

Opstarten in de veilege modus was de juiste richting. In het venster bureaublad dat dan verschijnt moet ge kiezen voor "neen" en dan komt ge bij systeemherstel terecht("Ja" leidt je naar de veilige modus). Hier kon ik het probleem alleen oplossen door het herstelpunt van vertrek te selecteren: op 1/11/08 werd de computer terug gezet naar 23/9/08, gevolg leeg bureaublad. Daarom heb ik de computer terug gezet naar 1/11/08, gevolg probleem opgelost.Een terugzetting op een andere datum gaf geen oplossing, het leeg bureaublad bleef. Gij hebt mij allesinds op de goede weg gezet, waarvoor nogmaals mijn dank.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan