Opstartproblemen vanuit slaapstand laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anise

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Ik heb een Acer Aspire 7520, van ruim 1 jaar oud, die al voor veel problemen heeft gezorgd.

Nieuw probleem heeft zich aangediend. Het gebeurt steeds vaker dat ik mijn laptop vanuit de sluimerstand niet meer kan opstarten of uitschakelen. De aan/uit knop, blijft rood oplichten. Het enige wat ik kan doen, is de stekker uit laptop halen en daarna de batterij eruit om die vervolgens weer terug te plaatsen. Stekker weer in laptop en dan helemaal opnieuw opstarten. ( Met als gevolg dat ik alle openstaande bestanden waaraan ik aan het werken was, kwijt ben :( )

Heeft iemand dit probleem ook gehad? Zijn er oplossingen voor? Als iemand een oplossing weet, of weet wat er fout is, dan graag in simpele bewoordingen uitleggen. Ik ben geen computerkenner, ik ben alleen gebruiker. ;)

Groetjes en alvast dank
Anise

een acer laptop is echt een waardeloos product.
maar je zou in energie beheer zo in kunnen stellen dat de laptop niet meer in slaapstand valt.

Je moet een aantal instellingen veranderen, hij staat nu in gesteld op na zoveel minuten in slaapstand gaan. Dit kan idd in energiebeer.

Dank voor jullie tips. Ik bewaar ze allemaal. Het lijkt erop dat de problemen te maken hadden met het moederbord, dat nu vervangen gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan