Opstartproblemen XP home op notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.a.m.claassen

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Ik ben sinds kort in het bezit van een notebook Packard Bell IGO 6000. Ik heb het probleem dat als ik opstart, alles goed gaat, tot en met het muziekje van Windows. Dan zie ik een flits van een blauw scherm met tekst en vervolgens loopt de comp vast,
Ook krijg ik telkens de melding dat de comp van een ernstige fout is hersteld en bij afsluiten dat het virtuele geheugen te klein is, maar dat hij dit zal vergroten (hetgeen blijkbaar niet gebeurt). Packard Bell heeft me geen oplossing kunnen geven. Kent iemand anders deze (eventuele combinatie van) problemen

je kunt zien wat er fout is en dat doorgeven aan de fabrikant of aan ons door dit te doen:
  • Configuratiescherm openen
  • ga naar systeem
  • ga naar tabblad geavanceerd
  • klik bij opstart- en herstelinstellingen op Instellingen
  • bij het kopje Systeemfouten het vinkje weghalen bij De computer automatisch opstarten
zo wordt, de volgende keer dat er iets fout gaat, de fout weergegeven en wacht de PC op het indrukken v/d resetknop

hier is een screenshot voor niet-XP gebruikers

Bijlagen

• screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    64,7 KB · Weergaven: 41
Notebook start op zonder problemen. Als hij klaar is zie ik dit blauwe scherm, vervolgens een grijs scherm van Packard en zitmhij vast. Als ik een harde stop geef en zet hem weer aan, gaat het goed. Ook vanavond startte hij gewoon goed op, maar dat is een uitzondering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan