Opstartproblemen Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom, als ik zoek regelmatig uit op *deze* . Over dit probleem zelf kom ik bijna niks tegen en als ik iets tegenkom is het opgelost met schijfcontrole. Lees alle stappen door op de eerder genoemde pagina en kijk of uitvoeren zin heeft. Het is wat werk, maar de kans dat het helpt is aanwezig. Dit zijn namelijk alle bekende opstartproblemen die bij microsoft bekend zijn.

Succes.

Hoi,

Ikzelf heb in een dergelijk geval goede resultaten geboekt met HDD Regenerator. (progje helaas niet gratis, maar trialversie te downloaden; zie google).
Het zoekt je disk af voordat XP opstart, en je verliest geen gegevens. Bad sectors worden automatisch gerepareerd.
Duurt wel even !!
Daarna was bij mij het probleem opgelost.
Veel succes,
Harry.

Anders probeer dit eens een keer:
Ga tijdens het opstarten naar de bios, verander daar de boot volgorde, zet de cd/dvd rom als first boot.
Start de pc op met de xp-cd in de drive.
Kies vervolgens voor repareren met behulp van de xp-cd.

owk ik heb HDD regenerator geprobeerd, hij had niks gevonden zei hij. maar hij was binnen 4 seconden al klaar met scannen, dit leek mij wel erg snel.

misschien heb ik bij offset het verkeerde aantal mbs ingevuld, ik wist namelijk niet wat het betekende:o wij hebben een schijf van 120 GB groot en ik had 1144440 ingevoerd, omdat dit het maximale was, klopt dit wel?

en ik zou wel graag willen reparen met behulp van de cd-rom, maar het probleem is die hebben wij niet meer:(
(mijn moeder altijd met haar opruimbuien:confused: )

Bedoel je de XP CD-Rom? Dat zou niet handig zijn. Als dit het geval is toch nog even goed zoeken.

Was je *hier* nog langs geweest want daar kom ik elke keer uit. Helemaal doorlezen en alle manieren proberen.

Nu nog even wachten op een reactie van Harry over dat programma. Ondertussen mijn link doorlezen en alles proberen wat je tegenkomt.

owk het probleem is zomaar weg:) ik weet ook niet hoe het komt, maar het is nu al 4/5 dagen niet meer voorgekomen, dus ik ga er van uit dat het ook niet meer terugkomt

dank jullie wel allemaal:D

Raar dat het op eens weg is, maar wel goed. Hopen dat het echt wegblijft.

En graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan