Opstartproblemen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Mijn zoon heeft een luidsprekerboxje op de stekkerdoos laten vallen,waardoor ik ineens geen stroom meer had. Ik heb de pc opnieuw opgestart,maar dat deed hij niet meer. Het enige wat hij nog aan geeft is : Windows kan niet gestart worden omdat het volgende bestand is beschadigt of niet gevonden kan worden
\Windows\system32\config\system. We hebben geprobeerd om met windows/estup te starten met een cdrom maar hij pakt hem niet.Weet iemand hier raad mee??? Een kennis die hier na gekeken heeft zegt dat de kast te warm was 88 *gr. ??? Daarom pakte hij de cdrom niet.Weet iemand een oplossing ?

Laatst bewerkt door een moderator:
88 graden is wel warm maar dat is niet een reden om de cdrom niet te pakken. Controlleer je fan's

onderstaande link geeft je een oplossing voor een veel voorkomend oorzaak van het symptoom wat je beschrijft
http://support.microsoft.com/kb/307545/nl

Natuurlijk is het wel zaak om dan op te kunnen starten naar een omgeving waar je wat kan doen.

Laatst bewerkt:
CDrom wordt niet gestart?
Staat cdrom wel als 1e opstartitem in BIOS???

De cdrom is een officiële installttiecd van XP?

Sorry ,voor mijn late reactie maar ik kreeg hem niet meer opgestart en ben overgegaan naar windows 7. Bedankt voor je moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan