Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

almatador78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
1
computerinstellingen..

hoi allemal

ik heb ook zelfde probleem echt. ik heb netwerk gebouwd op windows small bussenis server en tot gisteren werkte alles naar behoren.

waaneer wordt er verzocht opnieuw te starten , het systeem blijft hangen bij computerinstellinegen worden toegepast. Soms blijf hij een dag hangen.

weet iemand wat het probleem is?

almatador78
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans vraag
 
Hey mario, zou je dan ook ff linkje willen plaatsen naar de andere vraag waar het uit kwam ? Van ik heb hetzelfde probleem wordt het nl een beetje moeilijk oplossen :)

Maar goed even op de vraag terugkomen

Als je pc vastloopt loopt ie ook vast en gaat een dag wachten ook het probleem niet ineens oplossen, je windows 2003 install mag maximaal 2 uur duren in totaal.

Welke versie van windows 2003 gebruik je ? web standard, SBS etc
Op wat voor pc (specs) wil je hyem installen en heeft er hiervoor een ander besturingssysteem probleemloos op gedraaid ? en welke ?
 
Hey mario, zou je dan ook ff linkje willen plaatsen naar de andere vraag waar het uit kwam ? Van ik heb hetzelfde probleem wordt het nl een beetje moeilijk oplossen :)

Dit is toch de vraag?

ik heb netwerk gebouwd op windows small bussenis server en tot gisteren werkte alles naar behoren.

waaneer wordt er verzocht opnieuw te starten , het systeem blijft hangen bij computerinstellinegen worden toegepast. Soms blijf hij een dag hangen.

weet iemand wat het probleem is?

Lijkt mij dan niet meer nodig een verwijzing naar het topic te geven
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan