opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spieker12

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo, Ik wil graag mijn pc opstarten maar dat wil niet. Zet ik hem aan dan laat hij niet door en start uitzich zelf opnieuw op.
Zo gaat het maar door.
Ik had de laatste tijd ook last van de melding schijfleesfout druk op ctrl alte delete om opnieuw op te staten.
Heeft dat misschien met elkaar te maken dat er iets mis is met het geheugen of de Hard Disk

alvast bedankt.

Hmm dat is vervelend ja, probeer je bios setup eens terug te zetten naar default en kijk wat die dan doet, als je nog steeds een bericht krijgt dat er een fout op de hardeschrijf zit of dat een bestand mist zou je het besturings systeem wat je nornaal draait toch helemaal opnieuw moeten instaleren

Succes!

Ik heb mijn besturingssysteem al 100 keer opnieuw geinstalleerd maar krijg toch steeds de zelfde foutmelding.
Ik ga eerst proberen de instellingen in de BIOS te veranderen
ik heb op default gedrukt maar er veranderd niets.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn besturingssysteem al 100 keer opnieuw geinstalleerd maar krijg toch steeds de zelfde foutmelding.
Ik ga eerst proberen de instellingen in de BIOS te veranderen
ik heb op default gedrukt maar er veranderd niets.

Hardeschijf vervanging al eens geprobeert? ik heb ook eens problemen gehad en kon telkens weer opnieuw instaleren en bleek dat m`n hdd kapot was;)

Groetjes Marco!

Je mag hier gewoon verder gaan hoor.
Het is niet de bedoeling om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem. En als ik je geopende topics zo nalees, heb je dat inmiddels al meer dan genoeg gedaan. :confused:

Hou het dus bij één topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan