Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jlecq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
Berichten
2
Goedemorgen,

Ik heb sinds gister een nieuwe harde schijf in mijn pc gezet, omdat mijn oude kapot was.

Toen heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd, geen probleem. Alle windows updates gedaan, firewall(Online Armor), AntiVir, SuperAntiSpyware en Malwarebytes geinstalleerd en nu heb ik problemen met het opstarten.

Ik krijg het blauwe welcome scherm en dan loopt die soms vast. Dat is het rare; soms!
De ene keer doet die het wel, andere keer loopt die vast.

Als mijn computer langs het welcome scherm is, is er geen probleem.

Iemand een idee waar het aan kan liggen???
 
Goedemorgen,

Ik heb sinds gister een nieuwe harde schijf in mijn pc gezet, omdat mijn oude kapot was.

Toen heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd, geen probleem. Alle windows updates gedaan, firewall(Online Armor), AntiVir, SuperAntiSpyware en Malwarebytes geinstalleerd en nu heb ik problemen met het opstarten.

Ik krijg het blauwe welcome scherm en dan loopt die soms vast. Dat is het rare; soms!
De ene keer doet die het wel, andere keer loopt die vast.

Als mijn computer langs het welcome scherm is, is er geen probleem.

Iemand een idee waar het aan kan liggen???

Hoi,

Wat je misschien kunt proberen is de firewall (online Armor) uitschakelen. Ik ken het antivirusprogramma AntiVir niet, maar heeft deze ook geen firewall?? Misschien dat deze conflicteren?

gr
 
Dank voor je reactie, maar mn pc doet het nog steeds.

Het rare is.. de eerste keer als ik mijn computer opstart op een dag, loopt die vast. De tweede keer start die zonder problemen op.

Iemand?
 
Antivir heeft geen firewall aan boord. Dus conflicteren met Online Armor zal het niet zijn.

Om het probleem echt te achterhalen is het best om gewoon te herinstalleren, en na elke software die je installeert herstarten, als je dan opeens problemen krijgt, kan je in Safe Mode opstarten en zo het programma verwijderen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan