Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glijsoft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
4
LS.
Mijn PC met Intel Core i7 860 + Intel DP55WB moederbord + Windows 7 Home Prem. NL. Heeft opstartproblemen. Na het allereerste bootprogramma verschijnt gebruikelijk in een zwart scherm de tekst "windows opstarten" + het windows logo. En hier blijft de computer hangen. De herstel-software die ik na het resettten draai, lost niets op. Herhaald resetten en de opgave "windows nomaal starten" heeft random resultaat. Volgens mij ligt het niet aan windows 7 en ook niet aan eventuele hardware want daaraan is het opstarten nog niet toegekomen.

Wie weet raad?
 
Kun je wel in de veilige modus komen, of lhangt hij daar ook. Anders probeer je eens via de windows dvd systeem herstelpunt terug te zetten. wat gebeurd er dan.
 
Hallo gast0701, mrmusic.

Mijn dank voor jullie reacties.

Het draaien van de herstelsoftware heeft soms wel en soms geen resultaat. Hetzelfde effect bereik ik na het resetten met "windows nomaal opstarten"
Van de 15 keer opstarten blijft de PC 8x hangen in het scherm "windows opstarten" (+het windows-logo).
Met de zin dat het niet aan de hardware kan liggen, bedoel ik de aangesloten hardware. Ik denk veel eerder aan het boot-programma maar daarin heb ik geen ervaring.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan