Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Berichten
157
Hallo,

ik heb sinds kort een nieuwe pc die het gewoon goed doet over het algemeen maar soms wanneer ik mijn pc opstart dan komt windows en het startscherm met alleen de achtergrond en niet de programma's of start knop, helemaal niks alleen mijn achtergrond dus.
Ik doe mijn pc dan uit en start hem opnieuw op, soms gebeurt er dan hetzelfde maar meestal doet hij het dan wel normaal.

Ik zou graag willen weten wat precies het probleem is..

Specs:
CPU: AMD Phenom II x2 555 3.2 GHz
Videokaart: ATI Radeon HD 6850
Moederbord: Asrock Extreme3 870
Voeding: Corsair Builder Series CX500 500W
Harde schijf: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Software: Windows 7 Ultimate 64 bits.

Alvast bedankt:thumb:
 
Misschien het laatste stukje van het opstart gedeelte beschadigd?

Windows cd erin, herstel en dan kiezen voor opstartherstel...
 
Ik had herstel gedaan maar het probleem blijft alsnog komen.. Ik kreeg een bericht dat het niet hersteld kon worden.
Ik hoop dat er nog een andere oplossing is dan windows opnieuw installeren, want ik wil niet alles kwijtraken..
 
Late reactie:( Maarja download eens hirensboot cd en brand die op een schijfje (of op usb zetten kan ook!) en doe daar eens verschillende schijfscans mee...
 
Sorry, ik had het druk met school en nog meer dingen. Ik zal het proberen en dan vertellen wat eruit komt. Kan ik het met dat programma gelijk repareren? Of is het alleen die scan?
 
Weet ik eigenlijk niet:eek: Waarom ik dat niet weet? Ik heb m'n pc tot nu toe altijd heel gehouden en als doe ik het op de hobby pc ;). Maar uhm back to the problem: Hoogstwaarschijnlijk kan hij het oook (deels) repareren ja. Is ook zo ***lig als dat niet zo is en hij alleen constateert dát er fouten zijn...
 
Er zijn heel veel opties bij die Hiren' s boot CD.. Ik heb de HDD scan al gedaan maar hij heeft niks gevonden en de problemen zijn er nog steeds..
Is er nog iets wat ik kan proberen?
 
Het probleem is iets visueels. Alles doet het nog gewoon maar ik zie niks. Windows start gewoon op maar ik zie alleen maar mijn bureauachtergrond maar geen werkbalk en programma's en alles..

Ik hoorde van een vriend dat dat te maken had met de process: winlogon.exe?
 
Tja ik weet niet maar sluit het proces eens af en start het daarna opnieuw op;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan