opstartprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo!!!

Ik heb al vele programma's uitgeprobeert om mijn laptop met vista wat te tweaken zodat deze sneller opstart enzo. Maar het is al lang geleden dat ik eens een programma heb gebruikt waardoor mijn avg antivirus niet meer mee opstart. Als ik nu in bijvoorbeeld in hijackthis ga kijken zie ik dat het er nog altijd tussenstaat en dus zou moeten opstarten maar om de een of andere reden doet dit het niet meer...

Ik kan het wel altijd opstarten via uitvoeren direct maar het zou handiger zijn als dit dan ook automatisch zou gebeuren.
Met welk programma dit toen gedaan was weet ik helaas niet meer...

Het handigste is denk ik AVG even te verwijderen en opneiw te installeren.

ja dat heb ik vroeger al eens geprobeert maar er worden nog gegevens hiervan opgeslagen denk ik...
maar ik heb dit probleem bijvoorbeeld ook bij windows sidebar ookal vind ik het daar niet zo erg ;)

Misschien uitgeschakeld in msconfig (start > zoekopdracht > msconfig.)
Of uitgeschakeld of verwijderd bij de windows defender software verkenner, bij de hulpprogramma's van defender.
mvg leo

bij msconfig staat er bij de services dat alles van avg actief is en als ik dan bij het tablad opstarten ga kijken staat er alleen maar utorrent en msn...

Bij de setup de repair optie al geprobeerd?
Misschien dat je het anders wegkrijgt zoals in deze post beschreven.

Beetje flauw misschien ,maar lukt dat allemaal niet dan kun je ook overwegen om AVG helemaal te verwijderen en AVAST of Antivir te installeren.

@leofact: het programma ccleaner gebruik ik al heel lang :) bijna elke dag al dus... :D

Maar ik ga echt AVG niet gaan verwijderen en dan een antivir of avast installeren hoor!!!
Ik vind dat er niets kan tippen aan avg! Behalve dan MC afee Maar dit is nogal een zwaar programma en zeker dan voor een laptop :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan