opstartprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Berichten
255
Als ik mijn computer opstart, komt steeds de mededeling: "Sommige opstart programma's worden geblokkeerd..... Klik hier op de opstart programma's te bekijken" Je komt dan in Windows defender en daarin wordt geen enkel programma aangeduid dat geblokkeerd zou zijn. Er is kennelijk nog een andere plaats waar opstartprogramma's geblokkkeerd kunnen worden, ik kan alleen niet vinden waar.
Kom svp niet met het antwoord "Taakbeheer" want daar heb ik al gekeken
Kan iemand helpen?
 
Configuratiescherm > Programma's > Opstartprogramma's wijzigen
 
ben zelf ni de slimste maar secunia werd bij mij tegengehouden door uac wanneer ik die uitschakelde werkte alles normaal
 
Configuratiescherm > Programma's > Opstartprogramma's wijzigen

Als ik jouw aanwijzing volg dan kom ik in Windows Defender en zoals reeds gemeld staat daar geen enkel programma dat geblokkeerd is. Dus waar dan wel?
 
Ik heb de oplossing gevonden.
Het schermpje rechts onder in beeld meldde dat het programma Adobe Update Manager geblokkeerd werd. Het vreemde is dat in de kolom links in de "Software verkenner" van "Windows defender" staat dat de classificatie van dit programma op "Toestaan" staat. Nu heb ik de classificatie op "Uitgeschakeld" gezet en wie schetst mijn verbazing de medeling "Sommige opstartprogramma's worden geblokkeerd" komt niet meer. Het werkt inverse! Deze computer toont vrouwenlogica. Ik begrijp deze logica niet altijd.
Ik beschouw het probleem als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan