Opstartschem

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyv28

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
Berichten
120
IK kan maar niet vinden waar de insteling zit voor de keuze van het opstartscherm, ik wil bijvoorbeeld mijn programma facturatie die ik zelf heb gemaakt laten opstarten met het Formulier Logo.
In formulier Orders voor de aanmaak van de facturen gebruik ik natuurlijk een factuurnummer, maar na het herstarten van het programma staan die niet meer in volgorde, hoe kan ik dat verhelpen? Willy.
 
Afhankelijk van je Office versie zit het op een andere plek. Ik vermoed dat je 2007 of hoger gebruikt, en dan moet je denk ik bij de Office knop zijn, en dan Opties. Maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen, want ik gebruik die versie niet.
 
Bij office 2010 is er geen Officeknop meer. Daar moet je naar tab "Bestand" en dan "Opties".
 
In formulier Orders voor de aanmaak van de facturen gebruik ik natuurlijk een factuurnummer, maar na het herstarten van het programma staan die niet meer in volgorde, hoe kan ik dat verhelpen?
Je kunt in je formulier op het tabblad <Gegevens> van de eigenschappen aangeven op welk veld je wilt sorteren. Je kunt het ook instellen in de Recordbron die je gebruikt.
 
Bedankt, het zit inderdaad bij de office knop en opties, dar kan je het opstartscherm aanklikken.
Ken er iemand soms ook het antwoord op mijn tweede vraag?
 
Sorry, ik had dat antwoord over het hoofd gezien en inderdaad het is opgelost. Vele groeten, Willy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan