Opstartscherm draadloze netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barutsu

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
14
Als ik de pc opstart verschijnt er een scherm met allerlei gegevens van, volgens mij, mijn netwerkkaart smcp.....

Dit scherm moet dicht geklikt worden voordat je verder kunt.
Ik zou graag willen dat -of dit scherm niet meer verschijnt -of dat het vanzelf dicht gaat. Ik weet alleen niet of dit kan en waar ik het zou moeten instellen.

Wie wel?
 
Ben bang dat dat niet lukt, als hij nog niet opgestart is.
Oke foto dan. Normaal gebruik ik e/o dat ben ik deze keer vergeten.(Je hebt wel gelijk hoor)
Dus screenshot e/o foto had 't moeten zijn.
(Soms probeer ik téveel mails snel te beantwoorden dat 't wel 's fout gaat).
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als dit scherm verschijnt ben ik wel opgestart. Ik zou het graag laten zien maar print screen pakt niet, of doe ik verkeerd?

* Betreffend scherm > alt+prnt scr > ctrl C > naar dit scherm en dan ctrl V. Ben ik in de war, ik gebruik deze optie bijna nooit.
 
Vroeger kwam ieder draadloze netwerkkaart met haar eigen netwerk manager. Later heeft Microsoft daar een algemeen toel voor geschreven.

Je kan proberen de netwerk manager van je kaart te verwijdern en de configuratie aan Microsoft toe te vertrouwen. Allee bij sommige oude kaarten zal dat niet lukken.

Om je verder te helpen moeten wij weten wat je als draadloze netwerk kaart gebruikt, en welk interface (USB of PC-kaart)

Success,:thumb:
 
Hoi,

Als dit scherm verschijnt ben ik wel opgestart. Ik zou het graag laten zien maar print screen pakt niet, of doe ik verkeerd?

* Betreffend scherm > alt+prnt scr > ctrl C > naar dit scherm en dan ctrl V. Ben ik in de war, ik gebruik deze optie bijna nooit.
Printscreen= Alt + Prt Scr (actief scherm) dan Paint (onder buroaccessoires) openen plakken in het scherm,opslaan als .jpg afbeelding op het buroblad b.v. daarna de foto uploaden d.m.v. het paperclipje(hier bovenin het antwoordscherm) en dan invoegen bij je vraag/antwoord door op de paperclip of de pijltjes te klikken en de foto re selecteren.Als je een foto v.h. hele scherm wil dan alleen de Prt Scr-toets gebruiken.

.
 
naamloos.JPG

Hopelijk is de printscreen gelukt en kunen jullie hiermee uit de voeten.
 
Ja hoor,het is goed gelukt. Als je het pop-upscherm niet kunt uitschakelen bij de opties b.v. dan kun je er voor kiezen het draadloze netwerk door Windows te laten regelen/configureren (zoals Lutz al voorstelde) en schakel je de software v.d. fabrikant uit, b.v. via de opdracht msconfig ( Windowstoets + r >msconfig>enter.tab: opstarten) Daar kun je wellicht de monitor apart uitschakelen (SMC-monitor o.i.d.)
Maak er anders een screenshot van (opstartitems), je weet nu toch hoe het gaat.
Jammer dat je het versienr. en het OS hebt doorgegeven anders had ik 's ff bij de fabrikant gekeken.
Maar dat kun je ook evt. zelf hier de link
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle hulp.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet gelukt is omdat ik nog niet precies snap wat de bedoeling is. Ik wil ook niet te veel proberen en daarmee meer kwaad als goed doen. Het probleem was niet zo belangrijk alleen hinderlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan