Opstartscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, Als ik mijn PC opstart kreeg ik altijd het blauwe Windows scherm, sinds kort krijg ik het buroblad (Wit met ikoontjes). Wat moet ik instellen om gewoon weer het blauwe buroblad met Windows te krijgen?
Groet,
Martin

Laatst bewerkt:
heeft iemand al een idee?
Martin

Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad (waar het volledig wit is) en kies eigenschappen.
Klik op het tabblad 'bureau' (je ziet een pc-schermpje) benede staat een kadertje.
Scroll die helemaal naar boven en kies GEEN.
Klik op OK.
Voila!!!

Grtjs,

Arne

!!! Als geen al aangeduid staat , klik je op een ander en dan weer op geen en dan op ok , normaal is die dan blauw !!!

Ik wil het even uitleggen. Normaal kreeg ik bij het opstarten het bekende blauwe Windows scherm, maar nu krijg ik het scherm zie bijlage,
Hoe kan ik dat herstellen?
Groet,
Martin

Bijlagen

Wat bedoeling bijlage ???

Wat bedoel je met die bijlage? Het heeft niets met je bureaublad te maken :confused:.
Nog een bijlage van je bureaubland via Print Screen?

grtjs,

Arne

Nog even ter verduidelijking:
Als ik mijn PC opstart krijg ik uiteindelijk het blauwe Windows scherm, maar gaat gelijk naar het buroblad zoals je ziet in de bijlage.
Die bijlage is een gedeelte (bovenste gedeelte) van wat er dan verschijnt!
Wie heeft hier een oplossing voor dat dat niet meer verschijnt?
Groet,
Martin

Bijlagen

Buraublad

Als ik je goed begrijp

Als je de pc opstart, start hij automatisch dat scherm uit de bijlagen??

Als dit zo is, kijk dan eens bij start --> Programma's --> Opstarten - en kijk of hier niet toevallig en link naar buraublad in staat. indien hij hier in staat, Rechts er op klikken en dan verwijderen

Itsmy heeft gelijk!!!
Als hij dat scherm start moet het wel bij Start / (alle) programma's / opstarten staan!

PS.: Wis alleen die map, als er andere programma's staan bij Opstarten die je wist kan je pc wel naar de vaantjes zijn!
(hihi, is ooit eens bij een vriend van mij gebeurt :p)

opstart scherm

Laat even weten of het gelukt is of niet

Het staat niet bij OPSTARTEN!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan