Opstartschijf vergroten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightnings

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hey,

Ik heb C:/ dat is Xp en ik heb D:/ dat is vista .. nouw wil ik C:/ groter maken.. heeft iemand een programa voor mij?

alvast bedankt voor het zoeken enzo :thumb:

Met vriendelijke groet light

Als het 2 verschillende harde schijven zijn kan het denk ik niet.
Als het 2 verschillende partities zijn, dan kun je paragon partition manager gebruiken( niet gratis)

ik heb 1 hdd maar.. maar bij de maneger van vista .. (die xp ook heeft) zegt dat het niet mogelijk is om opstart schijfen te weizigen.. partion magic heb ik maar is allen op xp en doet eht ook niet paragons partietion... kan ik later doen.. ik zal die altenatiefen eens proberen..

light

Klopt, de manager van Vista laat je niet aan de opstartpartitie komen.
Partition Magic is een topprogramma maar wordt helaas helaas niet meer ondersteund :(.

Ben zelf erg tevreden over Acronis, werkt ook op Vista.

Ik heb een Dual Boot en PM vanuit XP laat Vista met rust. Maar ik kan niets garanderen :).
(even een back-up maken met Vista's ingebouwde tool is de leus).

Oke .. als vista naar de lught gaat is er niks ergs want hij staat er net op:P

Partition magic geeft alleen maag fouten.. mijn 8GB schijf is BAd zegt hij.. en Mijn C en D zijn C *k* en d is dat ook.. kan niks weizigen.. hopen dta dta paragon.. beter is

Ik zou zeker GParted bekijken,zoals XP_PC al voorstelde.

Wat is de reden van deze exercitie als ik vragen mag,partitie's groter maken is niet zonder risico en met een beetje pech heb je helemaal niets meer ;)

Greetz

Ik schuif zovaak met partities :-). Als het programma z'n gangetje gaat, gaat het meestal wel goed.

Jawel XP_PC,maar er wordt niet voor niets geadviseerd een backup te maken en niets is zo pijnlijk als op deze wijze belangrijke data te verspelen ;)

Vooral Partiton Magic wil wel eens in de fout gaan,als er meerdere opdrachten tegelijk worden ingegeven.

Waarschijnlijk is ruimte gebrek de reden zie "mijn 8GB schijf" ,maar wellicht is er ruimte te creëren door het opruimen van herstepunten en het permanent verplaatsen van b.v. Mijn Documenten en de Mail naar een andere partitie,indien aanwezig.

Back-ups altijd aan te raden.
Overigens is 8 GB wel aan de krappe kant moet ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan