Opstellen out of office bericht windows live mail versie 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjmlimpens

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2011
Berichten
6
Is er misschien iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is een out of office bericht in te stellen in windows live mail versie 2011. Uiteraard bij ja, hoe. Het hele programma heb ik doorlopen maar zie geen mogelijkheid.

Bij voorbaat dank
 
Ga naar Mappen -> Berichtregels.
Stel een berichtregel op.

Tardis
 
Ah .... je bedoelt een 'afwezigheidsmelding'.
Nee, dat kan niet. Zelfs bij de échte Outlook kan dat alleen als de werkplek onderdeel is van een mailserver.
En zoals je weet is WLM in tegenstelling tot Outlook bestemd voor 'stand-allone' werk.
En logisch ook, want als jou pc uit staat als je weg bent, zal er geen 'automatische' reactie komen op jou mail.

Je moet de mogelijkheid van zo'n afwezigheidsbericht in jou geval online zoeken bij je mailprovider.
Dat is meestal daar wel mogelijk.
 
Bedankt Tardis deze mogelijkheid had ik over het hoofd gezien. Ook Tée bedankt
 
Ga naar Mappen -> Berichtregels.
Stel een berichtregel op.

Tardis

... maar zoals gezegd zal dat dus niet werken
1. als computer of laptop niet aan staat bij afwezigheid
2. en als die wél aan staat: niet bij IMAP en niet bij z.g. HTTP-accounts

Kortom: de juiste oplossing hiervoor is dus, online een afwezigheidsbericht op te stellen bij je mailprovider .... of dat nou @Live, @Hotmail, @Gmail .... upc ... etc. etc. is: overal kan dat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan