Hoi, ik heb het volgende probleem. Ik heb laatst door een stommiteit een of andere trojan op m'n pc geinstalleerd. PC werd een stuk trager ineens, volumeregeling uit taakbalk verdwenen, enz. Het trojanprobleem heb ik volgens mij al opgelost via diverse scans; Malwarebytes Anti-Malware zorgde er in ieder geval voor dat er een aantal trojans werden verwijderd of in quarantaine geplaatst en m'n volumeregeling is ook weer op m'n taakbalk terug. Alles functioneert verder weer normaal voorzover ik kan beoordelen alleen het enigste dat niet is hersteld is het weergeven van verborgen bestanden. Deze optie is normaliter aan te vinken onder Mapopties - Weergave in de Windows Verkenner maar deze optie is dus verwenen. Dit is dus het geval sinds dat vervelende trojanverhaal en ik weet niet hoe deze optie weer terug te krijgen en ik kan dus geen verborgen bestanden meer zien, wat erg lastig is. Het zal ongetwijfeld ergens in het register te resetten zijn maar daar weet ik helaas niet zo goed de weg.
Is er iemand die me misschien op weg kan helpen dit op te lossen?
Is er iemand die me misschien op weg kan helpen dit op te lossen?