• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opties voor excel beveiligen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny147

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Beste, ;)

Als je in excel 2003 het werkblad beveiligd dan was ook de opties voor excel beveiligd

In excel 2007 doet hij dat niet, zie ik iets over het hoofd ?

Groetjes Danny. :thumb:

Beste, ;)

Al iemand een idee of een suggestie ?

Beste Danny,

Bij mij werkt alles net als versie 2003.
Ik heb het even geprobeerd om "Automatisch en decimaalteken in te voegen" in de opties van Excel, maar dit lukt hier ook niet bij.

Misschien kun je iets duidelijker zijn met wat jij doet, en ik doe.

Beste trucker10 en HSV ;) ;)

De bedoeling is enkel dat ge de tabbladen niet meer tevoorschijn mag halen via opties voor excel !

Ofwel de tabbladen beveiligen of de opties voor excel beveiligen.

Is dit handmatig mogelijk of kan het met een code ???

danny147,

Bedoel je tabbladen verbergen?
Zo ja dan moet je met Werkmap beveiligen de optie Structuur en vensters beveiligen nemen, geef daar een wachtwoord en dan kunnen de tabbladen niet terug gehaald worden.

Danny,

Of bij de Office knop:
Voorbereiden>Document versleutelen met wachtwoord.
Je kan dan de werkmap niet eerder in, dan door eerst een wachtwoord op te geven.

Beste HSV en Hoornvan ;) ;)

@ HSV, bedankt voor de tip, maar het is wel de bedoeling dat ze het werkblad moeten zien zonder eerst een wachtwoord in te typen en dat ze de onzichtbare tabbladen niet mogen zien.

@ Hoornvan, dit is wat ik eingenlijk zocht, nu zijn de werkbladen onzichtbaar en kunnen ze ze niet meer tevoorschijn halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan