Optimaal of Basis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.666
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Optimaal of basis?:confused:
Cookie instelling AEGON.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is toch krom. Er staat:
Via bovenstaande instellingen kunt u aangeven welke cookies u wilt accepteren.
Dan lijkt het mij logisch dat je die instelling daar direct kunt doen. Dus toen ik jouw screenshot zag, dacht ik wat vreemd, ik kan niets aanvinken. Dus ik naar FF want die kan anders zijn. Toen las ik:
Deze instelling kunt u achteraf wijzigen via het cookiebeleid.
Dus ik naar cookiebeleid en daar kun je de instellingen wijzigen. Dat zijn toch streken!
 
Ik ga niet e-mailen. Dit zijn bewuste acties van de organisaties. Men wil de mensen bewust voor de gek houden en misleiden want zoals in dit geval zullen veel mensen het niet begrijpen en verder niet op onderzoek uitgaan hoe dit nu werkelijk in elkaar zit. Ze willen snel door met hun werk en klikken het weg. Zo heeft de AEGON haar zin en blijft de cookie-instelling op maximaal.

De overheid doet het zelf ook. Hier het bewijs. Ik heb daar een e-mail over verzonden, maar je kunt je niet voorstellen wat een trammelant dat teweeg heeft gebracht. En hebben ze er wat aan gedaan? Natuurlijk niet, want zij hebben een ander doel! Kijk eens naar de afbeelding. Dit is wat ik in beeld krijg en veel anderen ook. Wat doe je dan? Je hebt geactiveerd en bent daar om je berichten te lezen want je hebt net een e-mail gehad er staat een belangrijk bericht klaar! Je bent druk en wilt door en vinkt dan maar Ja aan. Compleet fout! Want je moet naar beneden scrollen en daar kun je zonder aan te vinken door. Dus mij overkomt dat en veel anderen ook. Dus ik schrijf maak een openingsscherm waarin alles direct duidelijk is.

Hier is geen sprake van een misverstand maar van opzet. Dus als hier een e-mail sturen al geen zin heeft waar dan wel?
Berichtenbox MijnOverheid.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan