Opvolger van XP wordt 'Windows Vista'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem uiteraard netjes via Microsoft beta servers....
Ja jaaaa.
Sarvo geloof ik eerder ;)

Geplaatst door BrEeZeR
Nee, natuurlijk zat ik daar niet.. daar moet je voor betalen dacht ik... beta 2 is wel voor iedereen beschikbaar.. gratis en voor niets :)

Waarom weet ik dat niet :8-0:

Nee, natuurlijk zat ik daar niet.. daar moet je voor betalen dacht ik... beta 2 is wel voor iedereen beschikbaar.. gratis en voor niets
Kun je misschien even een leuk linkje plaatsen Breezer?

Een eerste bèta zou al over vijf dagen moeten verschijnen op 27 juli 2005. Een tweede bèta moet op 16 november uitkomen, gevolgd door de Release Client Zero op 17 maart 2006.

Openingspost :D.

Maar een beta waar je maar 30 dagen mee kan werken is knap waardeloos...

Getest en weer verwijderd. niet alle drivers te vinden, errrrrrug langzaam en inderdaad, dat menu onderdeel mistte ik ook. Heb hem 14 dagen gebruikt. Zag er wél mooi uit :) Als de beta2 uitkomt stort ik me daar wel weer op :)

Geplaatst door XP_PC
Juni 2006 vastgesteld als lanceerdatum
Dat komt dan mooi uit, want die maand eindigt de support voor Windows 98.
Van Win98 meteen naar Vista - zal wel even wennen zijn. :)
Zal er ook een nieuwe computer voor moeten kopen, maar dat wordt na 7 jaar toch wel eens tijd. :)
Hopelijk houdt mijn huidige syteem het tot die tijd uit.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik ben van 95 naar XP gegaan, nou dat was wennen!

98 naar Vista zal ook wel zoiets zijn.

Maar jij hebt XP al wel vaak geproefd neemt ik aan (was het maar op afbeeldingen) en ik had het echt nog alleen van droge tekst en een voorbeeldscherm in de winkels.

Wat had ik toen een vragen :D:D.

Ben benieuwd of WinFS er nu wel inzit.. Volgens de laatste berichten dan weer wel :confused:.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
Maar jij hebt XP al wel vaak geproef neemt ik aan
Ik gebruik XP Pro op mijn werk, maar ik ben er niet dol op. :)
Ik ga de bevindingen met de verschillende bèta-versies van Vista hier nauwgezet volgen.

Guus.

ik ging van 98 naar xp en dat was prachtig:D nooit meer crashes en veel meer mogelijkheden(en beeld mooier) maar 98 blijft nog altijd een pracht van een OS(heb hem nu staan als dualboot op een 14,2 giga) Maar die vliegt er morgen af... VISTA komt er dan op:D(als ik hem tegen dan binnen heb, dat wordt een nachtje downloaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan