Opvolger Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Windows Vienna

Windows Vienna is de nieuwe codenaam van Windows Blackcomb, de opvolger van Windows Vista. Er is nog weinig bekend over Vienna/Blackcomb en Microsoft wil er nog niets over loslaten.
Windows Vista is vooral een herziening van het Windows-besturingssysteem. Vienna moet de afstand tussen de kantoorcomputer en de thuiscomputer op een revolutionaire manier overbruggen.

Een voorbeeld van een ‘revolutionaire' vernieuwing in Vienna is de driedimensionale gebruikersinterface en een volledige integratie van een ‘Sidebar’.

Verwacht wordt dat Microsoft in Vienna de Explorer-shell in zijn geheel zal vervangen. Functionaliteiten zoals de taakbalk worden vervangen door een nieuw concept waaraan Microsoft de laatste tien jaar in het diepste geheim heeft gewerkt. Mysterieuze projecten zoals GroupBar en LayoutBar zullen in Vienna hun opwachting maken. Microsoft overweegt een interface in de vorm van een taartdiagram. Deze interface werkt hetzelfde als Apples dock-functionaliteit.

vermeld ook even de bron als je wilt.

vermeld ook even de bron als je wilt.

ik denk dat hij hem gewoon gekopieerd heb van de link die huijb doorgaf.
want hij is precies het zelfde.

maar waarom nu al een ander besturingssysteem?
vista is nog geen eens uit.

waarom zou je als eersten zijn om Windows Viennate inslalleren terwijl het nog steeds vol met fouten zit, is niet niets dat de datum elke keer vooruitgeschoven., nederlands versie die je wil hebben komt 2008 uit, omdat dan ook de mediaplayer NL geleverd word.

Laatst bewerkt:
Kwam t tegen toevallig en dacht dat ik een nieuwtje had :o :o

Kwam t tegen toevallig en dacht dat ik een nieuwtje had :o :o

Als je het niet wist, is het voor jou toch een nieuwtje.:)

Zouden ze stiekem een bestands OS gaan maken? ala OS X?, ben benieuwd, beter goed gepikt, dan slecht gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan