opzeggen chello upc

Status
Niet open voor verdere reacties.

r poldervaart

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Berichten
322
ik wil myn kabel internet opzeggen by chello /upc
heb van hun site een formulier gedownload

maar daar staat dat je het kabel modem kan inleveren

Maar er staat geen adres by

weet iemand waar dat is voor regio Rotterdam
 
UPC Centers

UPC Center Almere Stad
UPC Center Amsterdam
UPC Center Amsterdam
UPC Center Arnhem
UPC Center Nijmegen
UPC Center Haarlem
UPC Center Hilversum
UPC Center Leeuwarden
UPC Center Zutphen

je moet er ff voor rijden
 
Volgens mij komen ze de modem zelf ophalen en je internetkaart mag je houden, want ze moeten je ook van het kabelnet afsluiten.
 
je moet het modem terug brengen anders krijg je het borgbedrag niet terug
 
Het modem komen ze ophalen, want ze moeten je ook van het centraal TV net afsluiten.

Aan het opzeggen van chello zou ik een aangetekend schrijven aan Chello toe sturen.
 
Laatst bewerkt:
rotterdam e.o. zit upc in het rivium in capelle aan den ijssel maar volgens mij in dat gebied wordt je modem opgehaalt
 
Ik heb het pas opgezegd via email,wel om bevestiging vragen.Het zit inderdaad aan het rivium in Capelle aan de yssel. Je modem word dan opgehaald na 6 weken en je borg mits je die betaald heb wordt terug gestort op je rekening. Gr. Rama
 
heb je het al gedaan?
want ik gisteren, gewoon je kabelmodem bij een upc center inleveren, misschien mag je utpkabel en usb kabel houden, ik wel tenminste
 
Ik heb onlangs ook mijn Chello abonnement opgezegd. Ik heb een brief gestuurd naar het volgende adres:

UPC Nederland
t.a.v. Klantenadministratie
Postbus 806
2900 AV Capelle aan de IJssel

In de brief moet je je contract nummer vermelden, het macadres van de kabelmodem, datum vanaf wanneer je het wil opzeggen en eventueel kun je de reden van het opzeggen aangeven.

Ik werd gebeld voor een afspraak, ze kwamen mijn modem ophalen, alles werd netjes afgerond. Borg werd verrekend met mijn nog openstaande abonnementskosten.

Mijn vader heeft deze procedure ook gevolgd en heeft ook geen problemen ondervonden.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb mijn chello opgezegd, gewoon via e-mail gedaan (met alle gegevens erin) en we kregen bericht dat het de volgende maand afgesloten zou worden (dit klopte :))

Modem moesten we zelf terugbrengen, de rest mag je houden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan