opzeggen kpn lijn icm xs4all

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hallo,

Ik heb momenteel een analoge lijn van kpn. Echter deze heb ik alleen vanwege de aanvraag van mijn xs4all only abo, dit was toen nodig om mijn xs4all abo aan te vragen.

Nu bel ik via voip van xs4all, dus de lijn is nu overbodig geworden. Kan ik nu zo mn kpn lijn opzeggen? Of moet ik hier xs4all wel even over bellen omdat er evt toch nog wat omgezet moet worden in het xs4all gebeuren, ondanks dat ik xs4all only heb.

Ik wil natuurlijk niet dat als de lijn van xs4all opgezegd is dat ik opeens geen internet verbinding meer heb namelijk

Zomaar opzeggen zal denk ik niet gaan, ik bedoel je zult dan volgens mij ook geen internet meer hebben.
Beter contact opnemen met xs4all want tegenwoordig nemen de meeste internet providers de kabel over van kpn.
Dit zegt niet dat je dan van kpn af bent want meestal moet men dan de internet provider iets betalen om toch gebruik te mogen maken van de kpn kabel, maar van het abbo van kpn ben je dan wel af.

Hoi,

Informatie op de site van XS4ALL:
Sinds 12 september 2007 levert XS4ALL aan nieuwe abonnees alleen nog ADSL (XS4ALL Only). Dit heeft veel voordelen ten opzichte van ADSL van KPN: meer snelheid voor dezelfde prijs (ADSL Basic en Fast worden zelfs goedkoper), alles op één factuur en de mogelijkheid uw vaste telefoonabonnement op te zeggen. U kunt dan voordelig gaan bellen via XS4ALL, zelfs met uw vertrouwde vaste nummer. De meeste XS4ALL-abonnees hebben nu ADSL van KPN, zij kunnen overstappen op ADSL (XS4ALL Only).

Maar ik zou voor alle zekerheid toch maar even contact met ze opnemen.

Wij hebben hier zelf kabel dus ik weet er niet het fijne van.

Maar ik had begrepen dat als je van die VOIP internetbundels hebt van providers zoals XS4ALL, je alsnog een aansluiting van KPN nodig bent.

Niet zozeer een aansluiting waar ook op kunt bellen, maar wel een koperaansluiting waarover je ADSL (en dus je VOIP) over heengaat.

Kwa kosten verschilt het misschien wel wat, maar ik verwacht niet dat het schokkend is.

Als laatste MOET je dit wel via XS4ALL spelen. Als je het namelijk via KPN de lijn opzegt ben je zoals hierboven ook is gezegd automatisch je internet en voip kwijt.

Ik heb contact gehad met xs4all. Volgens hun is het geen probleem, blijft alles gewoon werken als ik mn kpn lijn opzeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan