Opzoek naar een videocontroller voor NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsof

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb mijn oude videokaart weer terug gezet maar ben nu opzoek naar de videocontroller voor deze kaart aangezien hij niet goed werkt. Dit is de kaart: NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsoft Corporation) (32 MB) welke moet ik hebben en waar kan ik deze vinden?

Deze versie vind hij: 71.89 maar de installatie werd afgesloten omdat er geen stuurprogramma's gevonden konden worden die compitable zijn met mijn huidige hardware

Bij apparaatbeheer zie ik ook helemaal geen NVIDIA RIVA TNT2 meer staan, en bij videocontroller staan twee vraagtekens. Dus wat moet ik doen?

Met chipsets heb ik niets gedaan dus dat lijkt me vreemd. Ik heb nu een wat oudere driver geinstalleerd, volgens mij was dat 56.72 en die heb ik nu draaien.

Die vraagtekens bij videocontroler zijn weg, dat staat er ook niet meer maar wel zie ik mijn kaart nu weer bij apparaatbeheer. Onder beeldschermapdapter.

Laatst bewerkt:
Ja, heb het opgegeven. Dat ding blijft niet goed werken. Beeld wordt steeds zwart bij het opstarten of als ik net op de desktop ben aangekomen na opstarten. Denk dat hij toch te zwaar is voor mijn voeding.

dat zou kunnen ja

300 watt lijkt me een grensgeval
xfx adviseerde toendertijd al 450 watt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan