Opzoek naar ervaren programeur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zee Online

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Zee Online zoekt een ervaren programmeur die gratis voor ons software wil schrijven.
Momenteel heb ik DRINGEND een programma nodig zoals windows hulp.
Dus dat onze vrijwilligers eenvoudig kunnen downloaden en dat zij dan in het programma antwoorden kan vinden op vragen.

Meer details: ik zou als dummie de inhoud van het progje moeten kunnen wijzigen en dus mededelingen en veel gestelde vragen er in zetten.
Als onze opsen dan via de live support een vraagje krijgen moeten zij via een zoekfunctie ofzo eenvoudig kunnen opzoeken in het programma of de vraag (gelijkaardig) er tussen staat met een mogelijk antwoord. (dat ik allemaal kan aanpassen naar wens)

Wil iemand dit gratis voor me maken a.u.b?
U kan reageren op dit bericht of mailen naar info@zee-online.be .

Dat begrijp ik, maar toch zou ik graag iemand willen die het gratis wil doen.
Kunnen wij via mail tot een akkoord komen, krolik? Stuur me even een mailtje naar info@zee-online.be . Dan bespreken we dit verder.

Andere kandidaten zijn ook nog steeds welkom he.

Je beseft hopelijk dat je nu vraagt of iemand voor niks even tientallen tot honderden uren werk voor jou wil verzetten?

Software is duur, wen daar maar vast aan.

Ok, als niemand het wenst te doen dan laten we het zo. :(
Als ik het zelf kon dan deed ik het, maar ik kan geen software schrijven.

ik kan geen software schrijven.

Nou, probeer het dan eens. Download Visual Studio Express en zoek op Internet naar tutorials. Ik, en ik denk met mij vele anderen op Helpmij zullen best bereidt zijn je te helpen met het verder ontwikkelen, maar dat één persoon jouw hele programma gaat schrijven zit er niet in.

Laatst bewerkt:
Ik heb wat in elkaar geflatst, zie hier:

Opstartscherm, nog niks gebeurd
u4Eoh.png

Klik je op een vraag
mGcjT.png

Zoek je in het zoek vakje
pjAYO.png

Vraag toevoegen
FVq2q.png

Resultaat van toevoegen
z6JI9.png

Executable kan hier gedownload worden:
Klik!

Voor de source code (misschien wilt u die), kunt u mij contacteren d.m.v. een email.
Ook voor verbeteringen (mooie layout)/extra's etc kunt u mij contacteren, ik hoor het wel ;)

Ook kan de applicatie live updates verkrijgen via uw website, als dat nodig is (lijkt me wel).

Succes,

Brian

Laatst bewerkt:
Beste,

Hoe kunnen wij elkaar snel contacteren? Per mail? Via skype of msn?
Laat het me gerust weten, dan neem ik (of jij) contact op met elkaar.

Dit lijkt me wel erg interessant.

Hoe kunnen wij elkaar snel contacteren? Per mail? Via skype of msn?

U kunt mij contacteren per MSN of Email, ik heb net de optie ''Mails ontvangen van andere gebruikers'' aan gezet, dus u kunt mij een email versturen door naar mijn profiel te gaan.

Tot snel,

Brian

Langs deze weg wil ik Brian bedanken.
Hij schrijft voor Zee Online vanaf heden GRATIS software, en dat is een openbaar bedankje op internet waard.

Nogmaals bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan