Opzoek naar game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bbad

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
Berichten
5
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede game laptop.
Deze had ik al gevonden, alleen kan geen goeie winkel vinden.
MSI GT663R-434NL

En ik weet niet als er nog iets anders beter is.

Benodigdheden:
bedoeld om te gamen.
cod 6
guild wars 2
en een goede snelheid voor downloaden van films.

budget: maximaal 1200. een paar euro meer of minder doer er niet toe.
 
De door je gequote laptop is 1300 euro, niet 1200 :)

Dell XPS-15: platform
PROCESSOR 2e generatie Intel® Core™ i7-2620M Processor 2,7 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,4 GHz
BESTURINGSSYSTEEM Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
LCD-SCHERM 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
GEHEUGEN 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
OPTISCH(E) STATION(S) 8x optisch dvd+/-rw-station
HARDE SCHIJF 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
GRAFISCHE KAART 2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart

XPS 15

Totaal € 1.200,80
 
De Msi is misschien op een andere site 1300 maar was 1210 toen ik keek. Kan me hebben vergist maar genoeg daar over.
Mooie laptop ik had deze ook al gezien goed om te zien dat iemand anders het ook een aanrader vindt.
zou je ff een linkje kunnen sturen.

ik twijfel over de grote van de grafische kaart

Het is een hele goeie optie, Bedankt
 
Laatst bewerkt:
De grootte van het geheugen heeft weinig te maken met de prestaties van de videokaart.. En de 540 is nou niet bepaald een game kaart.
 
Welkom op Helpmij...

Ik heb je vraag verplaatst naar sectie Laptop (aankoop).
Succes met je vraag

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware
 
Is een van deze laptop ook beter dan de ander.

Ik heb nu veel opties maar zijn er ook laptop hiervan die boven de andere uitsteken.

In ieder geval bedankt!
 
Beide medions die ik heb voorgesteld, zijn qua hardware in totaal beter dan alle andere voorgestelden. Zo heeft de een met 4gb geheugen, zelfs een 80gb ssd! Beide laptops beschikken over een i7 2630qm, die echt vele malen beter is dan een i7 740qm, klik. Even goed zoeken en dan zie je dat de i7 2630qm 6,285 punten scoort en de i7 740qm maar 3,566. Wel beschikt de laptop van Modag over een betere videokaart, maar daar zit relatief gezien weinig verschil in met de games die jij wil spelen. Tevens beschikken beide medions over grotere hdd en de één zelfs ook nog een ssd. EDIT!Er zit zelfs bluray op!EDIT

Ik zou voor de medion gaan, maar er zijn natuurlijk ook tal van andere laptops mogelijk, die ook aan jou wensen voldoen.

mvg Ronald
 
Laatst bewerkt:
Bedankt,
Maar Hoe meer mogelijkheden hou beter ik me kan orienteren. Ik kijk nog even verder. en dan maak ik mijn besluit. Ik zal jullie het laten weten.
 
Welk van de medions zal ik kiezen of is er nog een laptop beter dan deze voor deze prijs.
Zo niet welke is het meest geschikt voor gamen.
 
Ik kon geen betere vinden dan de medions zal ik het zo zeggen, de duurdere medion is beter. Wat normaal is voor het prijsverschil :) De duurdere heeft namelijk een ssd en de goedkopere heeft 8gb ram. Bij beide laptops zijn de verschillen, later alsnog te upgraden. Beide laptops zijn zeer geschikt voor gamen en nagenoeg gelijk qua specificaties :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan