Opzoek naar goede printer, weinig onderhoudskosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

1989martijn

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Berichten
20
Hallo,

Momenteel gebruik ik een Epson all in one dx7450 printer.
Ik wil hier graag vanaf en overstappen op een all-in-one welke goed is maar waar simpel goedkope inktpatronen inkunnen. Ook dient de printer zuinig om te gaan met inkt. Dat doet de epson al helemaal niet.

Wie heeft er tips?
 
Mijn ervaring is dat laser printers over het algemeen goed omspringen met de toner, kortom ze zijn zuinig. Vaak ook sneller als inkjet printers.

Ik heb zelf een Konica Minolta, 1000 pagina's geprint (voornamelijk in kleur) en de toners staan nog op 85%.

Groot nadeel is dat als de toners eenmaal op zijn, ze vaak zo duur zijn dat je net zo goed een nieuw toestel kan kopen. En de printers zijn een stuk duurder in aanschaf, maar omdat ze zo zuinig zijn compenseert dat elkaar.
 
Mijn ervaring is dat laser printers over het algemeen goed omspringen met de toner, kortom ze zijn zuinig. Vaak ook sneller als inkjet printers.

Ik heb zelf een Konica Minolta, 1000 pagina's geprint (voornamelijk in kleur) en de toners staan nog op 85%.

Groot nadeel is dat als de toners eenmaal op zijn, ze vaak zo duur zijn dat je net zo goed een nieuw toestel kan kopen. En de printers zijn een stuk duurder in aanschaf, maar omdat ze zo zuinig zijn compenseert dat elkaar.

Ik denk dat het toch wel weer een inkjet printer wordt. De vraag is alleen welke?
Wat is de ervaring tussen all-in-one canon en hp?
 
Ik vind persoonlijk maar 1 merk echt goed voor printers en dat is Epson. Ik heb de SX600FW en die is erg zuinig met zijn inkt en beschikt over 4 cartridges dus je kan alleen de kleur vervangen die leeg is. Verder is hij erg snel,stil en haarscherp ! Tevens beschikt hij over WIFI wat erg makkelijk is met meerder PC's in huis :thumb: Ook kunnen er diverse memory cards in en beschikt hij over een fax. En het oog wil ook wat en ik vind hem ook erg mooi om te zien.

http://www.kieskeurig.nl/multifunction/epson/stylus_sx600fw/prijzen/286856/#prijzen
 
Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk maar 1 merk echt goed voor printers en dat is Epson. Ik heb de SX600FW en die is erg zuinig met zijn inkt en beschikt over 4 cartridges dus je kan alleen de kleur vervangen die leeg is. Verder is hij erg snel,stil en haarscherp ! Tevens beschikt hij over WIFI wat erg makkelijk is met meerder PC's in huis :thumb:

http://www.kieskeurig.nl/multifunction/epson/stylus_sx600fw/prijzen/286856/#prijzen

Persoonlijk ben ik er niet meer over te spreken. Het zal een canon of een hp worden.
Welke is de beste keuze?
 
Kunt ook altijd even kijken op printkosten.nl - zie je wat je afdrukje kost.

Toners lijken duurder maar gaan veel langer mee dan inktcartridges, ook geen slijtage van de koppen of vieze vlekken bij een laserprinter.
 
Oke bedankt voor de tip:thumb:

Kunt ook altijd even kijken op printkosten.nl - zie je wat je afdrukje kost.

Toners lijken duurder maar gaan veel langer mee dan inktcartridges, ook geen slijtage van de koppen of vieze vlekken bij een laserprinter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan