Opzoek naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vaseline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Beste forum lezers,

Ik ben op zoek naar een mooie en snelle laptop.
Ik heb een aantal eisen waaraan de laptop moet voldoen.
- De laptop moet minstens core I5 zijn.
- ik zoek grote 13 inch of 15 inch.
- De laptop moet van goede kwaliteit zijn, geen goedkope troep.
- De laptop moet makkelijk mee te nemen zijn.

Ik heb een budget van ongeveer 1000 euro.

Heeft iemand suggesties?

Mvg

Hallo,

@janco1997, Er zit een hybrid SSD in. Dit houd in dat het geheugen deels SSD is en het meeste toch HDD is(dus bijvoorbeeld: SSD = 8GB, en HDD = 1 TB in dit geval)

@suleyman165, Waar is je link?

@TS, Ik zelf ook wat gezocht: http://www.laptopshop.nl/product/151375/category-45702-laptops/toshiba-satellite-l750-1l8.html. Het is ene toshiba en die staan bekend om goede laptops. Heb zelf ook een toshiba uit de satellite serie en die is super goed en goed gekoeld. Samsung heeft dure laptops en zijn meestal een beetje afgeraffeld(vind ik persoonlijk).

Laatst bewerkt:
Als je een laptop wilt die goed mee te nemen is, kan je misschien eens naar ultrabooks kijken?
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je ermee van plan bent (gewoon internetten, word enz. of echt gamen en foto- en videobewerking)?
Verder ken ik wel niet veel over ultrabooks, alleen dat ze licht en dun zijn, dus misschien dat iemand anders verder kan helpen.

Bedankt voor jullie reacties!!

@alexander90 ja ik heb ook gekeken naar ultrabooks. Het is erg mooi en goed, alleen de meeste hebben geen cd/dvd-speler, dat vind ik toch wel een beetje jammer.

@vaseline Kijk eens bij de grote merken (Dell, Sony, Asus...), die hebben wel dunne laptops of ultrabooks. Bij een ultrabook vind je niet vaak een cd-speler, maar als je geen te zware videokaart of processor nodig hebt, ben ik zeker dat je een dunne notebook met cd-speler zult vinden (kijk misschien eens naar de Sony Vaio serie?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan