• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opzoeken met excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugdunum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Beste lezer van deze vraag,

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen??
Het probleem is dat ik excel bestanden hebt van div jaren, wat wil ik graag, het wil mij niet luken om getallen in bestanden op te zoeken, ik heb div. excel bestand van 1 jaar in een map staan ik zou graag met excel al deze bestanden in een keer de getallen willen ophalen het zijn er 12, van elke maand 1 maand overzicht, ik zou graag een totaal van 1 jaar zien. nu kan ik elke map openen en deze getallen opschrijven maar dat is nogal bewerkelijk. wat ik graag zou willen is dat ik in excel zeg alle gegevens van van de maand januari 06 ophalen in deze map staan dan ongeveer 90 namen met gegevens, een in de map januari staan alle namen iedere naam heeft zijn eigen excel bestandje in dit bestand staan de gegevens van overwerk deze maand 25% 50% 75% en 100% en onderaan staan de totalen en deze gegevens wil ik graag in een keer van alle bestanden van de 90 namen hebben dus de totale uren van deze maand en dat ik ook kan vragen van het hele jaar....

Ik hoop dat iemand mij ermee kan helpen ik zou hier erg blij mee zijn.
Alvast bedankt voor jullie moeiten.

Gr.
Ton

Wat zou helpen:
  • een voorbeeldbestand
  • het gebruik van zinnen in plaats van een haast oneindige reeks woorden

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan