Orange Cable Opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
164
Hallo ik heb echt geen flauw idee hoe ik mijn internet moet opzeggen.
Ik had Casema Wanadoo Basic en nu is het volgens mij Casema Orange Cable. weet niet zeker maar nu wil ik het opzeggen maar ik weet mij klantnummer niet.
ik weet niet of ik moet bellen of een brief moet sturen. Ik heb wel een brief gemaakt maar op de orange site staat dat ik het bij casema moet opzeggen maar op de site van casema kan ik niks vinden.

Dit internet abonomenten wereld is zo *knip* aanmelden is in een half uurtje gedaan opzeggen is gewoon hart verlammend

aub weet iemand wat ik moet doen of heeft het zelf meegemaakt aub help mij!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt toch alle gegevens gekregen toen je het hebt aan gevraagd daar staat ook hoe je op moet zeggen.
Heb je de gegevens niet meer dan zul je eerst moeten weten bij welke profider je aangesloten bent en dan kun je het schriftelijk op zeggen, dit staat vaak op de site van je profider hoe je dit moet doen.
 
ja dacht ik ook maar ik word steeds door gestuurd casema.nl <--> orange.nl
Toen ik mij aanmelden had ik deze internet Casema Wanadoo Cable Basic nu ben ik de draad kwijt en ik heb die gegevens niet meer (van mij abo en mij)
 
dit stond bij casema

Casema Internet (Basis, Breedband en Orange)

Opzeggen van Casema Breedband- en Orange Internet is mogelijk na afloop van de minimumduur van uw abonnement. Er geldt een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Voor een abonnement op Casema Internet geldt telkens een automatische verlenging van 1 jaar ingaande na afloop van de minimum contractduur.
 
ja heb ik ook gelzen maar wat moet ik doen om het op te zeggen (brief sturen, zo ja welk adres ; bellen zo ja waar kan ik het nummer vinden ; emailen zo ja naar wie) PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP ORANGE ; CASEMA ; WANADOO
 
Heey bedankt man ik weet nu wat ik moet doen
Oplossing: Heb gebeld zij hebben mijn eind datum gegeven en toen heb ik op die site die je mij had gegeven een brief gemaakt nu word op mijn eerst volgende eind datum mijn abo. op gezegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan