oranje lampje

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Als ik messenger opstart gaat er een oranje lampje knipperen in mijn taakbalk met messenger. Heel iritant het gaat pas uit als ik ergens in het messenger veld klik. Soms heb ik dat ook bij andere programmas. Ik vind dit irritand omdat je gaat kiken hof er een boodscap is want daar is het voor bedoelt en niet van hallo ik ben opgestart wanneer kom je.

Okay, maar wat is je vraag je wilt het weghebben?

Okay, maar wat is je vraag je wilt het weghebben?

Wat ik wil veranderd hebben is dat het blokje messenger direct bij het starten oranje word maar gewoon blauw blijft. Wart ik echter wel wil is dat het blokje oranje word wanneer een van de contactpersonen een boodchap doorgeeft ans ik aan het surfen ben. Ik moet dus wel zien dat iemand reageert Is het zo duidelijk?

Dat het blauw blijft kan volgens mij niet. Alhoewel ik meen te weten dat hij op een gegeven moment als jij Messenger minimaliseert gewoon weer blauw/donker ( in ieder geval niet oranje) wordt. Als er dan een bericht gestuurd wordt naar jou dan gaat hij knipperen en je krijgt een geluids waarschuwing zodat je weet dat er iemand tegen je "spreekt"

Is dat bij jou niet zo?

Laatst bewerkt:
oranje lampje in messenger

Oke bedankt. Ik ga messenger dan zo instellen dat hij geminimaliseerd opstart dan moet het opgelost zijn Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan