Het betreft een order systeem in excel voor bestellingen bij mijn leverancier.
Op tabblad 1 wordt een referentie van een klant geplaatst in cel x. Vervolgens wordt ook op tabblad 1 het type artikel geplaatst in cel y. Dit alles per klant op verschillende rijen.
Op tabblad 2 staat een lijst met de verschillende type artikelen. Achter deze lijst met artikelen moet per artikel het aantal van het type dat besteld moet worden geplaatst worden. Dit is dus een optelsom van alle zelfde artikelen die besteld zijn op tabblad 1. Vervolgens moeten achter het totaal aantal van dit type artikelen in de kolommen ernaast de referenties van de verschillende klanten worden geplaatst geladen vanuit tabblad 1.
Duidelijk ?
Ben benieuwd.
Op tabblad 1 wordt een referentie van een klant geplaatst in cel x. Vervolgens wordt ook op tabblad 1 het type artikel geplaatst in cel y. Dit alles per klant op verschillende rijen.
Op tabblad 2 staat een lijst met de verschillende type artikelen. Achter deze lijst met artikelen moet per artikel het aantal van het type dat besteld moet worden geplaatst worden. Dit is dus een optelsom van alle zelfde artikelen die besteld zijn op tabblad 1. Vervolgens moeten achter het totaal aantal van dit type artikelen in de kolommen ernaast de referenties van de verschillende klanten worden geplaatst geladen vanuit tabblad 1.
Duidelijk ?
