Organisatieschema met foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carma

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Wie weet er een goed programma om een organisatieschema (organogram) met foto's van de betreffende personen te maken?

Alvast bedankt voor de tips!

In Word 2007: invoegen, smartart, kies <hiërarchie>, kies vervolgens een vorm en voeg tekst en afbeeldingen toe.
In Word 2003 zit het volgens mij in de werkbalk <tekenen>.

@ Flow10,
Een organisatieschema maken in word lukt me inderdaad wel, maar het lukt me niet foto's in te voegen. Ik krijg ze enkel als achtergrond ingevoegd, waardoor de tekst niet meer is te lezen. Heb je nog een tip voor mij?

@Freek73
Visio is inderdaad een mooi pakket hiervoor, ik heb er eerder mee gwerkt. Ik heb alleen de gratis trial, waarmee je een beperkt aantal keer kan inloggen en deze heb ik bijna opgebruikt. Mijn baas vindt het pakket te duur in aanschaf, vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief

Wat mij zo even te binnen schiet:
- organigram invoegen
- vlak groot genoeg maken zodat én foto én tekst hierin passen
- afbeelding ff vogelen hoe je die het beste kan aanpassen (ik denk <achter tekst>, want dan is deze waarschijnlijk het makkelijkst op de juiste plek te plaatsen)

Succes !

Beste Flow10.

Na even puzzelen is het gelukt en heb ik een prachtig organogram met pasfoto's op mijn beeldscherm getoverd! Bedankt voor je hulp en ik zal mijn kennis weer doorgeven aan andere organogram-dummies.

Groeten,
Carma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan