• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

organogram op basis van Excel informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

klupwuk

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Weet er hier iemand of er een tool bestaat die grafische organogrammen kan genereren op basis van een excel sheet?
Het gaat hierbij om een ontzettend grote dump van een ownership applicatie die omgezet moet worden naar een grafische weergave van de organisatie.
Het liefste moet er in de grafische weergave gedowndrilled kunnen worden en de data die ingelezen moet worden in deze grafische weergave, is dynamisch.

Ik kan er zo snel op internet niet achterkomen, maar misschien dat er hier iemand is die wel weet of er zoiets bestaat.
Het enige wat ik tot op heden heb gevonden is een add-on op Microsoft CRM. maar die is niet los te gebruiken.

Geen idee. Zoiets lijkt mij enorm moeilijk te maken in Excel. Excel is dan ook geen grafische tool ;)

Excel heeft zelf organigrammen die je kunt gebruiken.

Via EXTRA - AANPASSEN - [tabblad] OPDRACHTEN - [categorieën] INVOEGEN.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan