Orginele Internet Explorer icoon op desktop terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoySuk

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
393
Hallo,

Ik gebruik Windows 2000 en Internet Explorer 6. Maar nu is op eens mijn Internet Explorer icoon op het bureaublad verdwenen. Als ik nu een snelkoppeling maak heeft ie niet de functies van de oude icoon. Heeft iemand enig idee hoe ik het orginele icoontje terug kan toveren?


Alvast bedankt.

Groeten,
Roy
 
Ja das niet zo moeilijk .. kijk in het icoontje wat je nog wel hebt (snelkoppeling) naar het doel .. Zal waarschijnlijk zijn..c:\program files\internet explorer
daarin staat de originele file .. en die kopieer je naar je desktop.. that's all...

gr. LenBasic
 
Geplaatst door lenbasic
Ja das niet zo moeilijk .. kijk in het icoontje wat je nog wel hebt (snelkoppeling) naar het doel .. Zal waarschijnlijk zijn..c:\program files\internet explorer
daarin staat de originele file .. en die kopieer je naar je desktop.. that's all...

gr. LenBasic

Werkt niet hoor, heeft dan niet de speciale functies van het oude icoon. (Rechter muis--->internet opties enz.)
 
Probleem opgelost.

[Uitleg voor mensen die het ook nog ooit zouden tegenkomen:
In een van de tabbladen met instellingen van IE (hele lijst met vinkjes) kun je aanvinken 'IE op bureaublad'. Mocht die al aan staan, dan even uit -> toepassen -> weer aan -> toepassen]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan